Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Մենուա ՀԱՐՈՒԹՅՈՒՆՅԱՆ. «Այն, ինչ չկարողացավ անել ԵԱՀԿ Մինսկի խումբը՝ իրագործեց Հայկական Բանակը»

Մենուա ՀԱՐՈՒԹՅՈՒՆՅԱՆ. «Այն, ինչ չկարողացավ անել ԵԱՀԿ Մինսկի խումբը՝ իրագործեց Հայկական Բանակը»
22.11.2014 | 12:13

Մենուա ՀԱՐՈՒԹՅՈՒՆՅԱՆՆ իր Facebook-յան էջում գրում է. «Այն, ինչ չկարողացավ անել ԵԱՀԿ Մինսկի խումբը, այն ինչ չկարողացավ անել դիվանագիտությունը և այն, ինչ չկարողացավ իրականացնել քաղաքականությունը՝ իրագործեց Հայկական Բանակը»:

Դիտվել է՝ 1708

Մեկնաբանություններ